Noget i stil med "A Camp"
Fra : Troels

Dato : 17-05-02 15:55

Hej
Jeg er lige kommet i tænke om den hyggelige sommersang fra sidste år "I can
buy you" med A Camp. Er der nogen som lige fluks kan nævne mig noget i samme
stil?

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 17-05-02 21:35

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> [...]
can
> buy you" med A Camp. Er der nogen som lige fluks kan nævne mig noget i

Tjah, Nina Persson synger jo normalt i Cardigans, så det var da værd at købe
_alle_ deres plader.
Eggstone er i stil med Cardigans - god popmusik, IMØ bedre end Cardigans.
A Camp projektet har Nina lavet med Niclas Frisk fra Atomic Swing, som også
er/var (?) rigtig gode.
Bengt Lagerberg og Peter Svensson fra Cardigans lavede fritidsbandet Paus
med nogle fra et andet svensk band (husker ikke hvilket) - meget stille og
melodisk, en ganske smuk plade.
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 18-05-02 00:56

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrote in message

> [...]
> med nogle fra et andet svensk band (husker ikke hvilket) - meget stille og

Det sidste medlem er Joakim Berg, forsangeren fra Kent, som har skrevet
teksterne (han synger ikke). Og jeg kan også varmt anbefale den plade.. den
er ikke helt nem at finde herhjemme, men til at bestille. Og det vil du ikke
fortryde hvis du gør!

Ellers, så kan du måske også bruge Sparklehorses seneste.. den er god. Men
ingen af delene ligger klods op af A Camp. Umiddelbart da jeg læste dit
spørgsmål forestillede jeg mig der måtte være en masse a lá det, men jeg kan
søreme ikke lige komme i tanke om det.. men jeg kan til hver en tid anbefale
Stina Nordenstams to første, "Memories of a Colour" (1991) og "And she
closed her eyes" (1994). Men det ligger egentlig heller ikke så tæt op af.

God jagt, ellers
Mads

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 16:12

> God jagt, ellers

Mange tak og mange tak for hjælpen. Nu har jeg da ihvertfald noget at gå
efter....

/Troels

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 20-05-02 22:26

Jeg kan anbefale den svenske gruppe Granada med cd'en af samme navn (til 79
kroner på www.cdon.com, som også har Paus (som jeg ikke kender) til 69
kroner). Prøv også The Go-Betweens - fx med "16 Lovers Lane".

vh
Jesper

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ac5r0p$at4$1@sunsite.dk...