Knap til udskrift i frames
Fra : Ole Jespersen

Dato : 07-02-01 12:58

Hej

Jeg er ved at opbygge et nyt website med tre frames. En topframe med logo
osv, en venstre frame med menuer og en højre frame med sidernes indhold -
ganske almindelig struktur.

Jeg arbejder i Frontpage 2000 dk.

Er det muligt at lave en "udskriv knap" i venstre frame, som ved klik
udskriver det aktuelle indhold i højre frame. Jeg kan godt finde ud af at
lave knappen på siderne i højre frame, men skal jo så have den på alle
sider. Jeg vil i stedet gerne have en stationær knap i venstre frame, som
altid udskriver det aktuelle indhold i højre frame. Kan man det?

På forhånd tak for hjælpen.

Ole Jespersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-02-01 16:04

Ja, i de nyeste browsere kan du bruge javascripts print() metode til
dette.