Andet multimedie
bentjuul 3670
EPSF-> PSP
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-02 14:25

Jeg har nogle filer (uden efternavn!) Men via et tekst behandlings program,
har jeg fundet ud at filen er gemt med PhotoShop og som EPSF filer. Jeg har
prøvet at åbne filerne med Paint Shop Pro og Coral Photo Draw men ingen af
dem vil æde formatet. Jeg har så prøvet noget der hed "ghostscript" Og der
kunne jeg åbne den, men lige meget hvad jeg gjore kunne jeg ikke få den gemt
som jpg e.l. Kun i en opløsning som var 600x??? Tror nok det var en eller
anden form for screenshot programmet tog. Men det er slet ikke optimalt.
Nogle af jer der har en ide til hvordan jeg kan få de billeder over så en
normal windows NT maskine kan læse dem? Der er Coral photo draw, PaintShop
Pro, og word inde. Også ellers hvad der er at andet freeware på nettet...

Fra : Else-Marie Jeppesen

Dato : 17-05-02 14:48

nope skriver:
>Jeg har nogle filer (uden efternavn!)
Hvis du har fundet ud af, at det er *.eps filer, kan du jo bare give dem
deres efternavn igen.
Uden "efternavn"-filer stammer altid fra en MAC.
Hilsen emj

Opdateret 12. maj
http://home1.stofanet.dk/emj/kirstine/kirstine.htm

Fra : N/A

Dato : 17-05-02 15:04

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-02 15:04

> Har du prøvet at give dem efternavnet EPS?

Uden at være 101% sikker, tror jeg at vi har prøvet det. Men vi prøver på
mandag..