hvem kan hjælpe mig med min ericsson T29s
Fra : mortenstaal

Dato : 17-05-02 14:01

Hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej jeg vil vildt gerne have unlocket min mobil, men problemet er at jeg
ikke har haft den i 6 mrd.
Hvad gør jeg. er der en der ved hvor jeg kan købe billige unlock kabler
så være sød at svarer mig.
Eller er der en der bor tæt på Århus som vil unlocke min mobil.
Jeg bor i en lille by der hedder Solbjerg tæt på Århus og mit
teleselskab er Debitel *SKOD* og det skal helst koste under 200 kr.
Hvis der er en der ved en kode til at unlocke ericsson T29s så vil jeg
hellere det men andet er godt nok.

Er der også en der ved nogle koder og andre ting til min mobil.
Det kan både være ringetoner som man ikke selv skal taste ind, men som
bliver sendt med sms,
og det kan være billedeskeder, logoer, koder, tips og triks og
unlockning.

*PLEAZE* jeg håber der er en der akn hjælpe mig.

hilsen mortenstaal

Ps. husk at det skal ikke være tast selv ringetoner og husk at det
hellere ikke skal være platte sider jeg skal have.

Pps. jeg har desværre ikke så mange point men den der giver mig det
bedste svar giver jeg flere points når jg får flere, HUSK DET.

håber i kan hjælpe

http://www.kandu.dk/