Lotus Freelance
Fra : DocBill

Dato : 17-05-02 12:11

Jeg ved godt dette er en gruppe for MS, men jeg kunne ikke finde nogle
bedre!

Er der nogen der ved hvor man kan få en prøveversion af Lotus
Freelance ( fra SmartSuite pakken) eller hele pakken?

jk

Fra : JSC

Dato : 17-05-02 20:10

"DocBill" <jklausen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få en prøveversion af Lotus
> Freelance ( fra SmartSuite pakken) eller hele pakken?

Free Download of Lotus Web Screen Show Player! Want to show your
presentations to the world? You can with Lotus Web Screen Show Player!

ftp://ftp.lotus.com/pub/lotusweb/product/freelance/flgwssp.exe

kilde: http://makeashorterlink.com/?R42F223E

/Jan
www.jsc.dk

Fra : DocBill

Dato : 21-05-02 22:45

On Fri, 17 May 2002 21:09:54 +0200, "JSC"
<nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> wrote:

> [...]
>presentations to the world? You can with Lotus Web Screen Show Player!
>
>ftp://ftp.lotus.com/pub/lotusweb/product/freelance/flgwssp.exe

Hvad skal det prog. bruget til?

jk

Fra : JSC

Dato : 22-05-02 12:08

> On Fri, 17 May 2002 21:09:54 +0200, "JSC"
> <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> wrote:
[cut Elly]
[cut Elly]

> Hvad skal det prog. bruget til?

Ah, sorry. Så først nu, at det var webfremviseren.. var vist for hurtig ude
;-/
Godt du selv fandt den..

Fra : DocBill

Dato : 22-05-02 06:58

Ok, så har jeg fundet en fremviser:

programmet (ins-filen) hedder mobiless.exe

og kan downloades på (husk det hele i een linie)

http://www.lotus.com/products/smrtsuite.nsf/110299fb8a80831785256776006a918f/be9b5fa02f3e7bf785256819004b41bf!OpenDocument

jk