Juice
Fra : Tanya Møller

Dato : 17-05-02 12:01

Hejsa

Jeg har hørt at juice ikke er sundt at drikke i større mængder - er det
rigtigt og er det sundere at lave sin egen hjemmepressede appelsin juice
f.eks???
Jeg elsker nemlig juice og ville have svært ved at skulle undvære det....

Venlig Hilsen
Tanya

Fra : Bettina Madsen

Dato : 17-05-02 14:01

"> Jeg har hørt at juice ikke er sundt at drikke i større mængder - er det
> rigtigt og er det sundere at lave sin egen hjemmepressede appelsin juice
> f.eks???

1 glas juice om dagen er o.k., men ellers er det bedst at holde sig fra søde
drikke hvis man vil holde vægten eller tabe.

Bettina

Fra : ronny

Dato : 20-05-02 19:46

Jeg er begyndt at blande æblejuice med danskvand. Ca. ½ af hvert.

Det smager godt og halverer kalorierne.

Venlig hilsen
Peter