En hvid inkalilje
Fra : Arno

Dato : 17-05-02 10:28

Hej.
Jeg vil gerne takke for de besvarelser jeg har fået både her i gruppen og
privat, men de har desværre ikke hjulpet mig til at finde en hvid inkalilje
endnu. Jeg har mailet til flere forskellige firmaer i England ,Holland og
Tyskland, men de har den ikke.
Jeg har godt nok aldrig set en hvid inkalilje i haver eller parker, men når
man kan købe hvide afskårne må de da findes, men HVOR ?

Mvh. Arno Esbjerg.

Fra : Torben Borre Larsen

Dato : 17-05-02 11:01

asj@jakobsen.mail.dk writes:
>Jeg har godt nok aldrig set en hvid inkalilje i haver eller parker, men
>når
>man kan købe hvide afskårne må de da findes, men HVOR ?
>
>Mvh. Arno Esbjerg.

Du er ganske ihærdig må man sige -:)

Hvad med at gå til en blomsterhandler og købe nogle af de hvide afskårne -
til konen eller kæresten.... og så spørge dem, hvor de skaffer dem ...
o.s.v. indtil du finder en der også har dem med løg på.

Held og lykke...

Venlig hilsen
Torben Borre Larsen
[torben@dui.dk] [www.dui.dk]

Fra : Jens Kloster

Dato : 17-05-02 11:30

On 17-May-2002, "Arno" <asj@jakobsen.mail.dk> wrote:

> [...]
> når
> man kan købe hvide afskårne må de da findes, men HVOR ?

Her er et link http://www.bellavistaflowers.com/ --> Product table -->
Bella Bianca

Der er den da ihvertfald, så må du også kunne få fat i den ved at gå til det
firma.

Held og lykke.

Mvh.
Jens

Fra : Arno

Dato : 17-05-02 16:39

Så var den der. Tak for det Jens.
Jens Kloster <jensk@***post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ac2m88$j65$1@news.cybercity.dk...

Fra : Arno

Dato : 17-05-02 19:33

Tak for adressen Jens. Det var lige den blomst jeg søgte efter. Jeg har
allerede mailet derned for at få at vide om man kan købe en rod hos dem, men
jeg har bare sådan på fornemmelsen, at de kun sælger afskårne blomster, men
jeg skal nok lade gruppen det vide hvadenten det er negativt eller positivt.

Mvh. Arno

Fra : Jens Kloster

Dato : 17-05-02 23:16

On 17-May-2002, "Arno" <asj@jakobsen.mail.dk> wrote:

> jeg har bare sådan på fornemmelsen, at de kun sælger afskårne blomster

Ja måske, men hvis du irriterer dem længe nok, kan du vel få at vide af dem,
hvor man så kan købe en rod.
Jeg mener, de må jo findes på rod et eller andet sted )

Held og lykke