Søger forhandler, der har hellæderdragter ~
Fra : SLP/JM

Dato : 17-05-02 09:01

Hej

Jeg vil lige høre, om nogen kender en mc-forhandler, der har
hellæderdragter i kvindestørrelser på lager? Hele Danmark, sydlige
Sverige og Nordtyskland har interesse, og jeg er især på udkig efter IXS
Motegi.

--
Susanne

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-02 09:52

Mener Franz Kroon i Århus plejer at have lidt liggende, men ikke meget. Der
købte min kæreste sin IXS.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : SLP/JM

Dato : 17-05-02 10:45

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev
> Mener Franz Kroon i Århus plejer at have lidt liggende, men ikke
meget. Der
> købte min kæreste sin IXS.

Jeg kender tilfældigvis en af deres sælgere, og de har pt ingen
heldragter overhovedet, da de ikke kan sælge dem.

--
Susanne

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-02 10:55

Det var da utroligt. Hvad med Bruun-Larsen i Odense, de har også IXS.

Ellers er der jo Tyskland, måske Motshop i Flensborg ??

Fra : SLP/JM

Dato : 17-05-02 11:10

"Henrik Nielsen - Raptor MC" <xng@post.cybercity.dk> skrev >
> Ellers er der jo Tyskland, måske Motshop i Flensborg ??

Jeg har også overvejet Tyskland - problemet er bare, at salget af
heldragter i kvindestørrelser er nærmest lig nul, så selv om de bliver
lavet, er der ingen, der har dem hjemme.

--
Susanne

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-02 11:32

Prøv at ringe til http://www.motshop.de de taler dansk. Måske de vil tage
nogen hjem, hvis de ikke har dem på lager. Så du kan få prøvet nogle.
Ellers skal du nok i nogle af de store i Tyskland, men dem ligger der mig
bekendt ingen af lige ved grænsen.

Det er da utroligt at det skal være så svært at være pige

Ellers var det måske en idé, hvis man var nogle stykke (og nogle klubber),
at gå sammen og lave en aftale med en forhandler et sted i DK og lave en
pigeaften hvor de så har div. størrelse bestilt hjem til prøve. Bare en idé.

Vil Franz Kroon ikke hjemtage et par dragter til afprøvning ?

Fra : SLP/JM

Dato : 17-05-02 11:38

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev
> Vil Franz Kroon ikke hjemtage et par dragter til afprøvning ?

Det skal jeg ikke udelukke, at de vil. Jeg har tænkt mig at spørge dem,
hvis det viser sig, at ingen alligevel har heldragter på lager i DK.

Nu har jeg skrevet til importøren i både DK og S for at høre, om de kan
hjælpe.

--
Susanne

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-02 12:01

Du må gerne skrive igen når du har fået svar, jeg kender nogle som måske er
interesseret i at vide mere.

Fra : Poul B-H

Dato : 17-05-02 20:40

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote in message news:<ac2dg7$dvu$1@sunsite.dk>...
> [...]
> hellæderdragter i kvindestørrelser på lager? Hele Danmark, sydlige
> Sverige og Nordtyskland har interesse, og jeg er især på udkig efter IXS

Hein-gericke i Tyskland eller England, sender gerne 2 stykker til at
proeve paa, man returnerer saa bare den der ikke passer, jeg ved dog
ikke om de har IXS.

Poul B-H
pt Persergolfen = ingen MC

Fra : Henrik Nielsen - Rap~