Active X Error 429
Fra : Jens Munch

Dato : 17-05-02 06:51

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har et program som er lavet i VB5 sp3,
hvor jeg skal skrive tl 2 databaser den ene er i Access 97, mens den anden
er Access 2000.
Hvis programet afvikles på win 98 kører det fint når jeg har installeret
DAO350 og DAO360, men hvis det jeg forsøger at køre programmet på en NT 4.0
server med sp 6.0 så får jeg en " Active X error 429 can´t create object"
fejl. når der skal skrives til Access 2000.

Håber der nogen der kan hjælpe
mvh
Jens

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 17-05-02 14:32

Kunne det ikke tænkes at du skulle installere DAO350 og DAO360 på din NT
maskine??

--
Stefan McKinnon Edwards, Herning, Denmark
www.iysik.com

Fra : Rayman

Dato : 17-05-02 14:53

Access 2000 skal bruge mdac2.7, den kan du få fra msdn.microsoft.com. Men
det virker mere som om at der mangler en fil...

Mvh. Rayman

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 17-05-02 17:46

Nej, du kan vist nøjes med MDAC 2.5 for Access 2000.
Og hvad du end gør, så installerer hele MDAC 2.7 - lad være med at pakke
filen ud, og så installere de enkelte stykker selv. Det dur ikke. Taler af
erfaring!

Fra : Jens Munch

Dato : 18-05-02 17:22

Hej
Tak for de gode råd
Jeg har installeret DAO350 & 360 på NT en, det ser ikke ud til at virke,
jeg vil prøve at installere MDAC 2.7 det lyder som en god de
Hilsen
Jens Munch