Knallert over Storebælt
Fra : Gert Vest

Dato : 17-05-02 05:41

Hej alle !

Som det måske er jer bekendt, kan man ikke få knallert over Storebælt mere.
Vi er et par stykker som har henvendt os til politikerne, jeg har bl.a. fået
et intetsigende svar fra Poul Andersen som er trafikpolitisk ordfører for
Socialdemokratiet. Andre har henvendt sig til Trafikministeren. Jeg tror det
er svært at komme igennem.
Jeg har hørt rygter om, at der skulle være en protestaktion af en eller
anden art under opsejling.
Er der nogen der kender noget til det ? I givet tilfælde kunne det godt være
at jeg vil være med, afhængig af arten.
Hvis det ikke skulle være noget om ovenstående, så skulle vi måske lave en.
Lad mig høre nogle meninger her i gruppen. Sig frem.

Med venlig hilsen

Gert Vest

Fra : Tim Sørensen

Dato : 17-05-02 13:15

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> wrote in message
> Jeg har hørt rygter om, at der skulle være en protestaktion af en eller
> anden art under opsejling.

Lydder interresant :)

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 17-05-02 14:04

Jeg fik min scooter over Storebælt i sommers, og jeg er da lidt foruroliget,
hvis jeg ikke kan få den tilbage igen, da jeg rent faktisk har behov for det
:o/

> Jeg har hørt rygter om, at der skulle være en protestaktion af en eller
> anden art under opsejling.

Jep, lyder interessant!

Hvis der er nogen, der hører mere om scooter vs. Storebælt, så sig frem!

*****Suzuki Zillion*****

---- Fjern NOSPAM ved svar til min email-adresse ----

christina@NOSPAMrudkjoebing.dk

ICQ: 8419335

Fra : "H;P

Dato : 19-05-02 22:29

Hejsa´
"Gert Vest" skrev i en meddelelse
> Som det måske er jer bekendt, kan man ikke få knallert over Storebælt
mere.

Og hvorfor det. Skal knallert´isten være behindret grundet politisk idioti ?

> [...]
> Socialdemokratiet. Andre har henvendt sig til Trafikministeren. Jeg tror

Der findes et fænome´n der hedder "spam" på internettet ! Kunne du ikke
lige sende diverse e-adr. denne vej

> Jeg har hørt rygter om, at der skulle være en protestaktion af en eller
> anden art under opsejling.

Hvis det kommer til at blive udført, så stiller undertegnet ihvertfald op !.

> Hvis det ikke skulle være noget om ovenstående, så skulle vi måske lave
en.

Jamen samme som overstående, det er bare at maile / icq´e....what ever !.

Kan ikke se hvorfor man ikke kan rejse vestover med sin knalle, bare pga. en
stupid bro/tunnel.

Hilsen

H;P <Der starter sin sommerferie i østen (læs:Bornholm) og slutter i
vesten(læs:Jylland) om knallen holder >

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310