45mm på Yamaha FS1...+ problem
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 16-05-02 22:56

Jeg har en 2gear yamaha fs1, og har et 45mm cylinder til at ligger... jeg
låner et 45mm stempel af en ven som beholdte sit efter pannerne nuppede ham
:). Med en 16mm karburator og 16mm indsugningsplade, 14 / 37 gearing (har et
15t, men det er pænt slidt! tænderne ligner kroge). Hvor hurtigt kører jeg
så, og er optrækket sindsygt?

Lige nu kører jeg med 40mm cylinder med polerede kanaler. Ud-kanalen er
filet lidt større, og filet skråt helt ind på selve cylindret. Stemplet er
og filet skråt mod alle 4 kanalen (3ind 1 ud). Topstykke er næsten planet
helt til ribberne. Udstødningen er enten en standard 2gears version af
udstødningen eller så en 5,3Hk "Luharc" (mener jeg det hedder).... Jeg
kører med 220dyse og luft-skruen er skruet ~1,75 ud...og den siger stadig
"BÅÅÅRP" når den får fuld øre...altså stadig for lidt benzin... hvad helvede
er der galt?

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 16-05-02 23:02

> hvad helvede er der galt?

1. Lad være med at bande, det ka knallerter ik li *g*
2. Nålen i karb.? Evt. hæv den...

//Troels