Entourage spørgsmål
Fra : Dan Henriksen

Dato : 07-02-01 11:16

Hej alle,

Kan jeg få min signatur til at vedhæfte sig automatisk hver gang jeg sender
en mail. Altså når jeg siger "NEW" så står min signatur i den nye mail.
Som det er nu skal jeg op i menuen for at vælge den hver gang....

Dan Henriksen

Fra : Jakob Færch

Dato : 07-02-01 11:59

In article <B6A6DF03.2DA1%dan@christensen-co.dk>, Dan Henriksen
<dan@christensen-co.dk> wrote:

> Kan jeg få min signatur til at vedhæfte sig automatisk hver gang jeg
> sender en mail.

Ja, det kan du, men det er meget snedigt gemt i Entourage (jeg kan ikke
huske, om det var det samme i Outlook Express):

Gør sådan her:

- Tools->Accounts
- Vælg din standard-account under mail-tab'en
- I fanebladet "options" kan du sætte en standard-signatur

De kan altså noget med menuer, de der M$-drenge... men som Mac-bruger
vil man jo nok desværre for evigt blive snydt for at skulle trykke
"Start" for at lukke computeren ned[1]

/Jakob

[1] Ja-ja, jeg ved det er en gammel, fortæsket "vittighed". Men jeg
synes nu det er evigt morsomt

Fra : Dan Henriksen

Dato : 07-02-01 12:01

> - Tools->Accounts
> - Vælg din standard-account under mail-tab'en
> - I fanebladet "options" kan du sætte en standard-signatur

Mange tak