Honda CB550 F
Fra : Brian

Dato : 16-05-02 21:01

Jeg har lige købt en gammel svend af en maskine: En CB550F fra ´76. Og.. den
er i ret god stand, nyrenomé og hele pivtøjet. Og... så er det jeg står og
kigger på den og tænker: Hvordan er det dog den ser ud ?
Ikke helt som jeg vil. Jeg vil gerne have den til at se lidt mere afslappet
ud. Så jeg forestiller mig sæde ala King and Queen, andet styr.... ja.. i
det hele taget meget mere Custom, men,.. ikke helt over i hardcore
Chopper...
Nogen her der har erfaringer med lignende ting??

(Er totalt NewBie og det er min første maskine)

Briano

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:35

Brian <Brian@haarh.net> skrev i en
> [...]
> Chopper...
> Nogen her der har erfaringer med lignende ting??

Næh!
Men jeg har så ondt af din økonomi, at jeg ikke kan lade være med at
gøre opmærksom på at du for det beløb du er ved at bruge på CB'eren
istedet kunne få dig eksempelvis CX 500C, som er væsentligt mere
holdbar, og bedre kørende end den bedagede CB 5½'er :-|
Det er sgu' dyrt nok at køre motorcykel, så der er ingen grund til at
spænde ben for sig selv ved at begynde at hælde penge man aldrig får ind
igen i modellen :-|

Nøjagtig samme indstilling har jeg forøvrigt omkring tuning !!

--
Armand.