Telmore - GPRS...?
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-02 20:46

Hej NG!

Er der inkluderet GPRS abonnement med Telmore? Eller er det bare mig
der ikke kan sætte e-mail klienten op på min T65...?

Fra : [DK-5000] Tony

Dato : 16-05-02 21:02

> Er der inkluderet GPRS abonnement med Telmore?

Nej - fåes ikke

Tony

Fra : Martin Heller

Dato : 17-05-02 01:11

<Mads> skrev i en meddelelse news:3ce40c06.1764296@news.inet.tele.dk...
> Er der inkluderet GPRS abonnement med Telmore? Eller er det bare mig
> der ikke kan sætte e-mail klienten op på min T65...?

Du behøver ikke nødvendigvis et GPRS abonnement for
at benytte e-mail funktionen.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-02 16:18

Det lyder fedt... Hvordan gør jeg det?

Fra : Martin Heller

Dato : 21-05-02 19:34

<Mads> skrev i en meddelelse news:3cea6504.7765536@news.inet.tele.dk...

> Det lyder fedt... Hvordan gør jeg det?

For at se min opsætning med et Cybercity abonnement kan du se
i tråden, som starter med