Med Pein & co. i pitten
Fra : Lars Henrik

Dato : 16-05-02 20:08

I henhold til tidligere indlæg, kan jeg kun sige Ja tak, til tilbuddet
om at være nabo pitter til Grand National.(det skal nok blive sjovt) Vi
kender GN, kørte der i '96-'97-'98 på Honda 125 og 250, men vi er ikke
kyllinger !!!! hurtig i pit og hurtig afsted igen, ikke noget med at
lalle afsted.......... Dengang det var i Oktober, var det nu lidt
sjovere end nu............
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-05-02 12:54

"Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kyllinger !!!! hurtig i pit og hurtig afsted igen, ikke noget med at
> lalle afsted.......... Dengang det var i Oktober, var det nu lidt

Åh ja, men det år hvor det stod ned i stænger så sporet blev visket ud af
regnen var nu også sjovt.

Rittig

Fra : Pein

Dato : 17-05-02 18:55

"Lars Henrik" wrote ...
> (det skal nok blive sjovt)

Det sørger vi for i fællesskab, hvis ikke andre gør.

>Vi kender GN, kørte der i '96-'97-'98 på Honda 125 og 250,
> men vi er ikke kyllinger !!!! hurtig i pit og hurtig afsted igen,
> ikke noget med at lalle afsted..........

Endnu en flok at få baghjul af. Skal man godt nok til at konditræne?? (for
hulen da også). Arghh.
Godt det kun er 2,5 timer.

/Pein