Fut Fut nu kommer Toget?
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 16-05-02 19:11

Syn ved David Hansen, AMC Ålborg, under sommerkonferencen i Ålbæk 1997

Jeg så et syn mens jeg bad: Et syn af jernbanestrækninger over hele Danmark.
Der er jernbanestrækninger, som er ved at være færdige, åndeligt talt. Så er
der strækninger, der er under bearbejdning. Der er nye strækninger, kortere
eller længere, der er ved at være færdige. Der kommer sidespor, som bliver
lagt til. Så er der en bro, som skal bygges færdig, Så er der en tunnel, der
skal bygges færdig. Så er der en næste strækning, som skal lægges til. Det
tager nogen tid, før alle strækningerne - de åndelige strækninger - er
bygget færdige. Det var det syn, jeg så, da vi bad: Det er det, Gud gør
idag, han lader os, enhver der kender Herrens røst, udbygge den strækning vi
har ud for os selv. Det arbejde vi skal gøre, er at bygge ud for det sted vi
er. Men så er der nogen strækninger vi ikke kan gøre noget ved, men der skal
det ske ved Guds Ånd. Og på et eller andet tidspunkt er hele landet ved
strækninger - samlet i en ånd. Jeg taler ikke om bestemte trossamfund, eller
bestemte menighedsgrupperinger eller bestemte bevægelser, den samme Ånds
værk. Det sker punktvis idag, Der er nogle menigheder, der er stærke og
etablerede, tjenester, der er ved at være etableret færdige, og der kommer
til at blive lagt til hen ad vejen. Det er den tid vi er i nu. Der er nogen
forbindelser, der endnu ikke er "connectet", derfor kan vort land endnu ikke
nåes med det himmelske tog, men det skal komme i en hast. Guds Ånd skal gøre
det færdigt. Som vi har set Storebæltsbroen og tunnelen bliver bygget,
således skal vi se den åndelige verden, den åndelige infrastruktur blive
færdig.

Profeti under sommerkonferencen
i Ålbæk, 1997

Helt nede fra mig, siger Herren, der skal du rejse dig, og når du har fået
alt fra mig, så skal du rejse dig og springe på dette vækkelsestog, som
kører på disse baner. Du skal springe på dette vækkesestog. Spring på det,
for jeg har brug for Jer, for når vækkelsen kommer, da kører toget rundt i
landet på disse baner, som der er talt om. Som jeg har vist Jer: der er et
lyntog, der kører hurtigt, spring på det, spring på det, om du er klar,
siger Herren. Og så kommer der et godstog, der kommer et godstog bagefter,
siger Herren, med alle de gode ting fra mig, siger Herren. Alt godset, alt
det gode, alt det som I skal give folket, det kommer bagefter. Men først
kommer der et lyntog med en ild over landet, siger Herren, spring på det mit
barn, spring på det, spring på det

--
Erik L

"The wind of the Holy Spirit is not sent to
us to cool us down, but to fan the flame."