Motorola V50
Fra : VisseVasse

Dato : 16-05-02 19:00

Jeg overvejer, at købe en Motorola V50 - kan I anbefale denne telefon?
Plus/Minus?
Jeg er klar over, at menu-systemet er meget anderledes end i fx Nokia
telefoner.
Takker..

/Jacob

Fra : Jesper KA

Dato : 16-05-02 20:03

"VisseVasse" <gunst@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> Plus/Minus?
> Jeg er klar over, at menu-systemet er meget anderledes end i fx Nokia

Jeg overvejede også Motorola V50 V60 og V66 .. spurgte en del steder
og der var påfaldende mange ( sælgere fra stort set alle Teleselskaber og
flere forretninger ) der sagde at de små Motorola telefoner generelt var
dårlige.. dårlige modtage forhold .. dårlig batteritid .. dårlig lyd ..

Jeg endte med en Nokia 6510

Regards

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-05-02 09:39

"Jesper KA" <news@arning.dk> skrev i news:ac10hm$lvch1$1@ID-
144915.news.dfncis.de:

> [...]
> flere forretninger ) der sagde at de små Motorola telefoner generelt var
> dårlige.. dårlige modtage forhold .. dårlig batteritid .. dårlig lyd ..

Jeg er den lykkelige ejer af en Motorola V60 og jeg kan kun sige at hvis man
siger at lyden er dårlig bør man nok lige prøve den igen. Den har den bedste
lyd jeg nogensinde har hørt i en mobiltelefon. Modtageforholdende kan jeg
heller ikke genkende som værende dårlige men nu er jeg også sjældent uden for
større byområder. Batteri tiden er max 200 timer så den er lidt lavere end på
Nokia telefoner men hvad fanden hvis man ikke har tid til at smide den i
laderen en gang om ugen så....
Motorola V60 er i alu kabinet hvorimod V50 og V66 er i plastkabinet så de er
nok noget lettere. men alt i alt en fed telefon som har "god stil"

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?