Billig HD
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-05-02 16:48

Hejsa,

Uden at have tilknytning til forhandleren på nogen måde, så vil jeg bare
lige fortælle, at man kan få en Seagate Barracuda IV 80 GB for kun
1215,- kr. her:

http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=1349

Det kunne jo være, at nogen gik og kiggede på harddiske...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : [5220] Maciek

Dato : 17-05-02 02:32

.... Eller en Maxtor 80GB til 1080 på edbpriser.dk
/Maciek

--
Fjern X fra email ved svar til denne

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-05-02 17:59

In article <18RE8.7970$HN.317718@news010.worldonline.dk>,
"[5220] Maciek" <macfreak<fjern>@worldonline.dk> wrote:

> ... Eller en Maxtor 80GB til 1080 på edbpriser.dk

Ja, men Maxtor's disk er kun på 5400 rpm, så ydelsen er noget lavere. De
har dog også en 7200 rpm til om kring samme pris som Seagates.

Seagate's Barracuda IV serie meget populære pga. deres ydelse og meget
lave støjniveau. Det var derfor jeg skrev det oprindelige indlæg-

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-05-02 22:57

@worldonline.dk> at macfreak<fjern wrote on 17/05/02 3:31:

> ... Eller en Maxtor 80GB til 1080 på edbpriser.dk
> /Maciek
>
> --
> Fjern X fra email ved svar til denne

Og så kunne du jo bruge de sparede penge på et ur. *hint*

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 17-05-02 03:45

> Uden at have tilknytning til forhandleren på nogen måde, så vil jeg bare
> lige fortælle, at man kan få en Seagate Barracuda IV 80 GB for kun
> 1215,- kr. her:

Ja, det lyder jo meget godt. Men kig på edbpriser.dk, så vil du kunne
finde den samme disk til samme pris, bare inklusiv moms.....

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-05-02 06:59

In article <a9f0a4c2.0205161844.2890eb86@posting.google.com>,
jacobsen@dsr.kvl.dk (Henrik G. Jacobsen) wrote:

> Ja, det lyder jo meget godt. Men kig på edbpriser.dk, så vil du kunne
> finde den samme disk til samme pris, bare inklusiv moms.....

Det mener jeg da også, at det var hos dem jeg linkede til...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 17-05-02 13:39

> Det mener jeg da også, at det var hos dem jeg linkede til...

Du har ret, priserne ER inkl. moms.
Jeg så knappen med "vis excl.moms" og tænkte i farten at der kun stod
"excl.moms".....

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-05-02 05:55

Hej René

ÆV! - ku' du ik' være kommet med den for 5 måneder siden, så havde jeg fået
dobbelt så meget plads for de samme penge...(-

mvh. Erik Richard

"René Frej Nielsen" wrote:

> [...]
>
> http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=1349
>
> Det kunne jo være, at nogen gik og kiggede på harddiske...

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,