Madrasser - en jungle!
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-05-02 16:42

Vi har været i Jysk for et finde en madras, da vores gamle (skumgummii) er
slidt. Vi agter selvfølgelig at se i andre butikker, men et sted skulle vi
lige som starte.
Men I guder: Udvalget er stort og opbygningen af de forskellige madrasser er
visdt forskellige. Når man prøveligger dem, er der ikke den store forskel,
men da man ikke kan overnatte i forretningen, er og bliver det blot et meget
lille indtryk.
Er der der nogen, der kender en god adresse på oplysninger om madressers
opbygninger - forskelle - holdbarhed - komfort osv. ??

Mvh. Dan Andersen

Fra : M@rk

Dato : 16-05-02 17:16

Thu, 16 May 2002 17:41:38 +0200, berigede "Dan Andersen"
<dan@dbamott.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> [...]
>men da man ikke kan overnatte i forretningen, er og bliver det blot et meget

Yeps - vi betalte en halv snestorm [1] for vores 2 nye boksmadrasser
og ærligt talt, jeg kan ikke sige om de var pengene værd. 3K for 2
madrasser - men det er da muligt, at jeg ville kende forskellen, hvis
vi havde snuppet "2 for en tus"

Vores gamle seng købte vi i Ikeas rodebutik for 1.000 - den holdt kun
16 år )

Pointe: Dyrt er ikke nødvendigvis bedre

Held og lykke

/Mark

[1] Snestorme koster normalt ikke ret meget ~ bortset fra den i '99,
den trak tænder ud ................................. også hos os!

Fra : JS

Dato : 16-05-02 19:04

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> [...]
> Er der der nogen, der kender en god adresse på oplysninger om madressers
> opbygninger - forskelle - holdbarhed - komfort osv. ??

Her er noget om boxmadrasser , godtnok fra 1996 men det siger noget om de
forskellige fabrikater :

http://www.fi.dk/test/bolig/boxmadrasser/rr960818.pdf/

mvh/JS