Q3 test?
Fra : Vangok

Dato : 07-02-01 10:20

Hej, dette har nok været besvaret 1000 gange, men jeg prøver alligevel: Hvad
er det man skal skrive i konsollen i QIII for at køre en FPS-test?
MVH Troels.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-02-01 10:44

"Vangok" <Svbg@andeby.com> skrev:

> Hej, dette har nok været besvaret 1000 gange, men jeg prøver alligevel:
Hvad
> er det man skal skrive i konsollen i QIII for at køre en FPS-test?
> MVH Troels.

timedemo1
demo demo001

/Jakob

Fra : Aggeboe

Dato : 07-02-01 13:04

Jakob Jeppesen wrote:

> Hvad
> >
> timedemo1
> demo demo001
>
> /Jakob

Virker dog ikke i 1.27, right?

\Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Bruun

Dato : 08-02-01 23:17

Hejsa,

"Aggeboe" <XXXaggeboe@bigfoot.com> wrote in message

> Virker dog ikke i 1.27, right?

Heller ikke her!? Den loader alle bots ind og derefter ud i menuen igen?

Say what?

Mvh Kim Bruun