Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ASUS V7700 TV-out kun sort/hvid
Fra : Bue Krogh Vedel-Lars~

Dato : 30-11-00 14:53

Jeg har netop sat mit V7700 til mit TV, men jeg kan kun få sort/hvid
billede, ret trist.
Er der nogen der har et bud på en løsning? Jeg bruger s-vhs stikket over i
video'en via en s-vhs -> scart converter, og derfra op til TV'et. Jumperen
på kortet er sat til PAL (længst med bagpladen) og driveren er også PAL.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak
Bue

Fra : FeZ

Dato : 30-11-00 20:47

"Bue Krogh Vedel-Larsen" <sykos@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på kortet er sat til PAL (længst med bagpladen) og driveren er også PAL.

Tyder på at dit TV ikke er så pjattet med med S-video - prøv med composite
istedet.

--
Peter J

Fra : Steffen Jensen

Dato : 04-12-00 09:17

Jeg vil nu mere sige, at det sikkert er videon der ikke er så pjattet med
S-VHS. Jeg har en næsten ny Phillips stereo video til 4000+ og den kan
heller ikke finde ud af S-VHS, det er noget med scartstikket i videon ikke
viderfører s-Vhs farvekanalen til fjernsynet.

Hvis dit fjernsyn er nyere så prøv at sætte S-VHS direkte i fjernsynet,
ellers brug composit.

Alternativ løsning
download
tvcc fra http://come.to/tvout
og vælg prøv og se om det ændrer på det, det kan vist force composit via
S-VHS.
mvh Steffen