nogen der har erfaring med en Shark RS2 ha~
Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 16-05-02 12:24

Hejsa

Er der nogen der har eller har haft en RS2 hat fra shark ?
Jeg lurer på at købe en, men da den koster 3700,- vil jeg godt lige høre om
der var nogen af de garvede der kunne fortælle noget spændende om den først.

/Mvh
Kristoffer
*Der har en ren kawa imorgen... *

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-05-02 12:46

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> der var nogen af de garvede der kunne fortælle noget spændende om den

Jeg ved det om den at den SLET ikke passer til mit hovede! (Men måske
dit)

Den har en lidt mystisk form og mange siger den presser en del på panden!
Men tag ud og prøv, og prøv også gerne en shoei!

MVH Mads Stetter
DT125R (For sale)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-05-02 16:42

Kristoffer Lippert wrote:

> [...]
> der var nogen af de garvede der kunne fortælle noget spændende om den først.

Sådan en har jeg da kørt med et stykke tid efterhånden.
Den presser lidt på panden og har en eller anden mærkelig
inderfor-samling (eller noget) ved baghovedet der godt kan genere lidt.
Ellers er den da fin vandtæt og vindstøj bliver da også holdt på et
udholdeligt plan.

Dog er visiret blevet lidt løst i det så det klapper ned af sig selv
allerede ved lave hastigheder.
Og det har ikke rigtig hjulpet at spænde på skruerne :/

/Robert

Fra : Mogens Dammand

Dato : 16-05-02 16:43

Jeg har en RSV som jeg er meget glad for, og det er rigtigt at den trykker i
panden, men kun den første uge, så har den sat sig efter dit hoved, og
sidder som den skal, men, den skal selvfølgelig passe stramt på dit hoved
inden, og du skal føle at den og dit hoved er ens.
Arai og shark'en var dem der passede på mit hoved, og da prisen var dobbelt
så stor på Arai'en ja så blev det RSV.

Mogens
Honda Transalp

Fra : Futte

Dato : 16-05-02 17:12

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> wrote in message
> [...]
om
> der var nogen af de garvede der kunne fortælle noget spændende om den

Ja-da, Jeg kører med RS2 og er glad for min etværelses på toppen. Støjsvag
og ventileret med en glimrende pasform. Jeg har prøvet andre hjelme men
foretrækker min shark.
Se om du kan komme til at prøve de forskellige hjelme. Hoveder er heldigvis
forskellige både indeni og udenpå.

Hilsen
Jørgen, Brøndby
CB550F, den fiiine årgang 1976, der vistnok er en 75'er ifølge stel og
motornummer.
1. reg. dato er ivertifel 1. juli 1976

---