Star Wars rules!!! (INGEN spoiler!)
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 16-05-02 01:48

Længe leve George Lucas. Længe leve John Williams.

Var i Albertslund bio til 'verdenspremiere' på SW2 her fra kl. 0.01. Jeg var
så afsindigt skuffet over SW1 at jeg havde nedskruede forventninger til
2'eren.

Det er en fed film. Tag bare ind og se den hvis I er tossede med den
oprindelige trilogi. Historien begynder at hænge fint sammen, universet i
galaksen for lang, lang tid siden langt, langt væk bliver yderligere
udbygget og nogen steder får man næsten tårer i øjnene over de hentydninger
som kun rigtige kendere fanger.

Længe leve Yoda, den lille seje satan...

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 16-05-02 03:12

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Længe leve George Lucas. Længe leve John Williams.

Hørt! Ligesom 1´eren var den alle pengene værd! Kick ass film.

> Var i Albertslund bio til 'verdenspremiere' på SW2 her fra kl. 0.01. Jeg
var
> så afsindigt skuffet over SW1 at jeg havde nedskruede forventninger til
> 2'eren.

Ja det er dejligt at se at det segment der blev skuffet af TPM er glade for
AOTC :=)

> Længe leve Yoda, den lille seje satan...

Det var for fedt lavet! Jeg var bange for at det var kikset, men det
virkede rigtigt godt.