Spyball -manual ?
Fra : cruiser

Dato : 16-05-02 00:05

Hej NGér
Jeg har lige købt mig en Honda VTR1000 fra 97 hvor der er en
standarsmonteret alarm, og såvidt jeg ved er det en Spyball -(der står dog
Laserline på fjernbetjeningen og selve boksen)
Den havde ikke virket det seneste par år ifølge sælger, men efter at jeg har
været ledningsføringen igennem og renset, virker systemet. Desværre har jeg
ikke nogen manual eller noget som helst dokumentation på alarmen så hvis der
er en der har det liggende vil jeg blive meget glad for en kopi
(digital/papir/?).
Der er to knapper på fjernbetjeningen og den ene tænder og slukker
tilsyneladende alarmen, mens den anden straks starter alarmen hvis jeg
trykker på den - er det en normal reaktion?
Der er endvidere to fjernbetjeninger med men den reagerer kun på den ene,
selv om lysdioden reagerer ok på den anden når man trykker på den - dvs. jeg
tænker batteriet er ok - nogen ide om hvordan man programmerer
fjernbetjeningen til at snakke i samme kode som basen ?
Tak
Bjarne

Fra : Kasper

Dato : 16-05-02 06:55

"cruiser" skrev d. 16-05-02 00:05 dette indlæg :
> Hej NGér
> Jeg har lige købt mig en Honda VTR1000 fra 97 hvor der er en
> standarsmonteret alarm, og såvidt jeg ved er det en Spyball

*snip*

Jeg har en Spyball 8510 fra ´99, og den fungerer som du nævner - knap 2
er en "panik" knap - Der er dog ikke lysdiode i mine sendere, og der
står heller ikke "Laserline" på dem....

Spyball manualerne kan hentes på

http://www.lpas.dk/support_manualer.htm

Mvh,