Forskel på GSXR400R og 400 RR ???
Fra : Bugs

Dato : 15-05-02 23:24

Hvad er forskellen på disse to modeller ?
Hvod kan man se efter for at skelne dem fra hinanden ?

Har kig på en RR model for tiden, men den er importeret fra Japan, så det er
ikke helt nemt at fastslå hvilken model det er.

Sidst, Der skulle bl.a være forskel på længden af 1.gear på de to ?, Har
hørt en ad dem er ret dyr at reperare gearkasse på hvis den har det "lange"
1.gear.

på forhånd tak...

Fra : Kenneth S

Dato : 16-05-02 12:30

"Bugs" <asif@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Sidst, Der skulle bl.a være forskel på længden af 1.gear på de to ?, Har
> hørt en ad dem er ret dyr at reperare gearkasse på hvis den har det

Det kan være den ene rent faktisk kan køre med bagsædepassager.

Jeg synes at kunne huske at GSXR400R(R) er en af de få MC'ere der standard
bliver indregistreret til kun at kunne køre med en person.

...men jeg selvfølgelig kan tage fejl.

Kenneth
R1

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 16-05-02 15:59

> [...]
>
> Jeg synes at kunne huske at GSXR400R(R) er en af de få MC'ere der standard
> bliver indregistreret til kun at kunne køre med en person.

det var sikkert et fint svar, men det er vel ingen grund til at poste det
fire gange
Mvh
Anders Olesen

Fra : Kenneth S

Dato : 16-05-02 17:25

"[8260]Anders Olesen" <9822@nospam.e.iha.dk> wrote in message

> det var sikkert et fint svar, men det er vel ingen grund til at poste det
> fire gange
> Mvh
> Anders Olesen

Jeg synes bare det skulle slåes fast (..eller også synes min arbejds-PC det)

...sorry

Kenneth

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:33

Kenneth S <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
> "[8260]Anders Olesen" <9822@nospam.e.iha.dk> wrote in message

> Jeg synes bare det skulle slåes fast (..eller også synes min
arbejds-PC det)
> ..sorry

Derved fik du lige lejlighed til at udvide dit IT-univers:
Man kán slette egne indlæg igen!!
Forudsat at du bruger Outlook Express, så foregår dette ved at man
vælger MEDDELESE i øverste værktøjslinie, hvori, der under linien:
"Videresend som vedhæftet fil" findes muligheden "slet meddelese", som
dog kun er highlightet hvis man har markeret et af sine egne indlæg!
Når man har slettet, skal man ikke fortvivle over at samtlige indlæg
stadig er at se på ens skærm - De er jo en gang for alle hentet ned og
ligger nu på harddisken hvorfra de er upåvirkelige for slige sletninger
på gruppen. Stol blot på at fremtidige læsere kun får det ene
tilbagestående indlæg ind!!!

--
Armand.
(der her eftersender et ældre "kvalt" indlæg uden at nærlæse i debatten

Fra : Kenneth S

Dato : 16-05-02 12:30

Fra : Kenneth S

Dato : 16-05-02 12:30

Fra : Kenneth S

Dato : 16-05-02 12:30

Fra : Michael K. S.

Dato : 16-05-02 16:07

On Thu, 16 May 2002 00:23:50 +0200, "Bugs" <asif@hotmail.com> wrote:

>Har kig på en RR model for tiden, men den er importeret fra Japan, så det er
>ikke helt nemt at fastslå hvilken model det er.

Se modellinien her :

http://www.gsxronline.plus.com/roadtests/ride/400test/

>Sidst, Der skulle bl.a være forskel på længden af 1.gear på de to ?, Har
>hørt en ad dem er ret dyr at reperare gearkasse på hvis den har det "lange"
>1.gear.

Der tænkes sikkert på SP-modellerne med close-ratio gearkasse -
sandhedsværdien i udsagnet iøvrigt skal jeg undlade at kommentere...

-M

Fra : Bugs

Dato : 16-05-02 17:37

Tak for hurtig svar, den guide hjalp ret meget.