Vildsvinekød i Århus
Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 15-05-02 22:01

Hej!

Er der nogen, der kender nogle gode slagtere i Århus (omegn), der sælger
vildsvinekød?? Vi skal bruge det på fredag, og jeg har endnu ikke fundet det
nogen steder...

Mvh. Line

Fra : Lars

Dato : 15-05-02 22:15

"Kai Tore Steinsli" skrev:

> Er der nogen, der kender nogle gode slagtere i Århus
> (omegn), der sælger vildsvinekød?? Vi skal bruge det
> på fredag, og jeg har endnu ikke fundet det nogen steder...

Det er min egen erfaring at de "gode" slagtere kan skaffe hvad som helst,
til helt almindelige priser, blot man bestiller det og giver dem et par dage
eller tre til at skaffe det.

Har du spurgt dig omkring ?

- Lars

Fra : jesper

Dato : 15-05-02 23:57

"Kai Tore Steinsli" <kaisteinsli@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der nogen, der kender nogle gode slagtere i Århus (omegn), der sælger
> vildsvinekød??

Der ligger en slagter med specialiteter overfor Føtex i Bruunsgade. Nogen
gange har de haft alligator, så mon ikke de også kan klare et vildsvin?

Jesper

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 16-05-02 07:16

"jesper" <jnie@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der ligger en slagter med specialiteter overfor Føtex i Bruunsgade. Nogen
> gange har de haft alligator, så mon ikke de også kan klare et vildsvin?

Hej Jesper.

Det lyder som et godt bud; har af og til brugt den slagter før og været godt
tilfreds med kvaliteten. Jeg har dog aldrig lagt mærke til, at de fx. har
alligator..............men så har jeg jo aldrig ligefrem været på udkig
efter det heller!!
Tak for tippet!

Line

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 16-05-02 20:30

On Thu, 16 May 2002 00:57:23 +0200, "jesper" <jnie@privat.dk> wrote:

>"Kai Tore Steinsli" <kaisteinsli@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse

>Der ligger en slagter med specialiteter overfor Føtex i Bruunsgade. Nogen
>gange har de haft alligator, så mon ikke de også kan klare et vildsvin?

Jeg går udfra at du mener slagter salskov, hvis de ikke har kan du
prøve Anker & Co lidt længere nede af Brunsgade (nu du er der skulle
du prøve en af deres lakse sandwich/flutes, det er bare guf)

mvh
Anders