4i1 til GSX1100 ?!
Fra : Henrik

Dato : 15-05-02 22:09

Hey. . .

Hvilken type 4i1ér vil du anbefale til min GSX1100 fra -83.
Den har i dag original potte som ikke lyder hidsig nok....

Mvh
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-05-02 00:25

"Henrik" <autophone@c.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvilken type 4i1ér vil du anbefale til min GSX1100 fra -83.
> Den har i dag original potte som ikke lyder hidsig nok....

Har en Laser på min GSX1100E(Z) fra -82 - kan ikke klage over lyden...har du
fire i to, kan vi for min skyld bytte lige over!?
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 16-05-02 08:07

Henrik wrote:

> [...]
>
> Hvilken type 4i1ér vil du anbefale til min GSX1100 fra -83.
> Den har i dag original potte som ikke lyder hidsig nok....

Jeg kører på en gsx750ex, der bruger samme potte som gsx1100. Jeg har
både en Marshall 4-i-1 og en laser, som jeg dog aldrig har haft på.
Laseren skulle efter sigende larme mere en Marshall'en, der ellers yder
et fint brøl v. acceleration.

Og jeg er forøvrigt som Hans på jagt efter en 4-i-2!
Martin

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 16-05-02 08:27

Jeg har de originale 4i2 potter.
Jeg synes da de lyder hidsige nok.

Og så er man også bedre venner med naboerne.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750

Fra : Henrik

Dato : 16-05-02 20:50

Hej Hans, Martin og Jesper...

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en Laser.

Hvis en af jer vil sælge, så kom med en pris.

Jeg havde tænkt mig at beholde min 4i2 for en sikkerheds skyld

Mvh
Henrik mail : autophone@c.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-05-02 23:31

> Hej Hans, Martin og Jesper...

> Hvis en af jer vil sælge, så kom med en pris.

Ikke jeg...

....men er din lige så velholdt som min, vil jeg (stadig) gerne bytte (så jeg
kan få en centerstand på, og da jeg synes, 4 i 2 ser mere harmonisk ud)

> Jeg havde tænkt mig at beholde min 4i2 for en sikkerheds skyld

Hvilken sikkerhed?...så meget larmer den heller ikke, hvis det er det...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)