Ericsson T65
Fra : Lasse Elbek

Dato : 15-05-02 20:52

Jeg har sådan en.

Den rebooter/fryser periodisk når jeg bruger GPRS, andre med dette problem ?
kan en SW opgradering mon løse problemet ?

/Lasse

Fra : Martin Heller

Dato : 15-05-02 22:25

"Lasse Elbek" <lasse.elbek.no.spam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Den rebooter/fryser periodisk når jeg bruger GPRS, andre med dette problem
?
> kan en SW opgradering mon løse problemet ?

Min fryser også. Ikke periodisk, men en gang imellem.
Det er oftest hvis jeg har menge beskeder i indbakken og i sendt post. Det
kan ikke være det, som også gør sig gældende hos dig?

Jeg ved ikke om en softwareopdatering kan hjælpe, men jeg tror det ikke
umiddelbart. Først havde jeg en T65 med spillet "spil", men den blev
stjålet.
Jeg har nu fået en ny, som ikke har dette spil, og det skulle angiveligt
være
en nyere softwareversion når det ikke er der, men den fryser også en gang
imellem.

Fra : Lasse Elbek

Dato : 15-05-02 22:34

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Det er oftest hvis jeg har menge beskeder i indbakken og i sendt post. Det
> kan ikke være det, som også gør sig gældende hos dig?

Jeg har lige haft tømt det hele.
Som sagt så at der kun når jeg bruger GPRS -> WAP