Microsoft Flight Simulator 2002
Fra : Askov Overgaard

Dato : 15-05-02 20:01

Jeg kører med Windows XP.
Jeg har lige været ude for at købe subj. Jeg kommer hjem og installerer det,
alt går fint. Jeg ser lige introduktionsvideoerne og så går jeg ellers igang
med at spille. Efter ca 15 min kommer spillet med en fejlmeddelelse om at
bla bla bla og så spørger den om den skal genstarte spillet. Så gør jeg det,
så går der cs 15 min igen, men så denne gang fryser det hele fast og så
genstarter computeren.

Det bliver bare ved sådan. Nogle gange åbner den også den der "Dxdiag",
DirectX hvad ved jeg og så kommer den med samme meddelelse igen!
Hvad pokker kan der være galt?

Nu jeg er igang, så kan jeg lige så godt spørge om der er nogle der kender
et godt sted hvor man kan hente forskellige ting til spillet?!

Skriv venligst tilbage på denne e-mail adresse: hindsels@hotmail.com

MVH Jacob Overgaard

Fra : Emil Jensen

Dato : 16-05-02 09:35

"Askov Overgaard" <askov@post10.tele.dk> wrote in message news:<3ce2b084$0$18614$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Nu jeg er igang, så kan jeg lige så godt spørge om der er nogle der kender
> et godt sted hvor man kan hente forskellige ting til spillet?!

Hej Jacob!

Jeg tror at du får en større respons hvis du spørger i den rigtige
gruppe, som i dit tilfælde må være: dk.spil.computer.flysimulator

Jeg har ingen ide om hvorfor den går ned efter 15 minutter. Til
gengæld ved jeg at du kan hente en MASSE add ons på www.flightsim.com,
og skandinaviske add ons på www.flightsim.no

Mvh

Emil