Erfaring med Sola-Larm 835T
Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-05-02 20:20

Hej

Er der nogen herinde der har erfaring med mc-alarm Sola-Larm 835T.
Kan ses på http://www.msecure-dk.netfirms.com/Om%20Sola_larm.htm
Prisen er ca. den samme som for Spyball kr. 1971,- inkl. moms

Allan Bojesen

Fra : Peter Graff

Dato : 16-05-02 10:57

Jeg havde en sola-larm monteret på en tidligere cykel. Alarmen havde jeg
købt af en kammerat som have´de haft den monteret på sin cykel, Det var en
af de billigere (800 kr i GB ) modeller, men der var aldrig nogle problemer
med den., Hvorimod den spyball min kammerat monterede åd cyklens batteri i
løbet af vinteren.

MVH

Peter Graff (som var glad for alarmen da en fuld pige væltede cyklen og
ødelagde for 12000)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-05-02 20:02

"Peter Graff" <peter.graff@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
problemer
> med den., Hvorimod den spyball min kammerat monterede åd cyklens batteri i

Takker for svaret. Så overvejer jeg videre.

Allan Bojesen