CD´ER TIL SALG
Fra : Torben Larsen

Dato : 15-05-02 19:55

Hej

Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. promotion cd´er. Check min hjemmeside:
http://home3.inet.tele.dk/thl001

Hilsen
Torben

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-05-02 20:44

Torben Larsen wrote:

> Hej
>
> Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. promotion cd´er.

Er det ikke dem der ikke må vidersælges?

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-05-02 21:36

"Torben Larsen" <thl001@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. promotion cd´er. Check min
> hjemmeside: http://home3.inet.tele.dk/thl001
UPS.. du er vist kommet til at poste i den forkerte gruppe.
Prøv: dk.marked.privat.musik
Lars Raaby
-Denne signatur overholder reglerne på usenet.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 15-05-02 23:23

> Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. promotion cd´er. Check min
hjemmeside:
> http://home3.inet.tele.dk/thl001

Man må ikke videresælge promotion CD'er. De tilsvarer OEM cd'er til
computere,
som heller ikke må videresælges.

//Troels

Fra : Zed

Dato : 16-05-02 03:11

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> hjemmeside:
>
> Man må ikke videresælge promotion CD'er. De tilsvarer OEM cd'er til
> computere,
> som heller ikke må videresælges.

OEM cd´er må godt videresælges..der er faldet dom vedrørene det.

Fra : AJC

Dato : 16-05-02 11:10

> [...]
> Hej
>
> Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. promotion cd´er. Check min

OT

*PLONK*