Dansktop 4-ever - DR SKUM
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-02 19:28

Glem Aqua - fremtidens navne bl.a. hedder Bjørn Og Okay og størst af alle
Kim Og Hallo.

Læs på nedenstående link

http://www.dr.dk/skum/siteseeing/bitspanden/dansktop.shtm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-02 19:40

og en anden sjov side her:

http://www.dr.dk/skum/bertelsen/nyhedshavet.shtml

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce2a786$0$97329$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Troels

Dato : 15-05-02 19:44

> og en anden sjov side her:
>
> http://www.dr.dk/skum/bertelsen/nyhedshavet.shtml

Der jo sådan set ikke har særligt meget med musik at gøre....

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-05-02 20:43

Troels wrote:

> Der jo sådan set ikke har særligt meget med musik at gøre....
Tjoo.. du kan da læse at "Nogle mennesker mener at popmusik med humor og
sex er framtiden".
Så skal vi vist bare finde ud af hvad "framtiden" er for noget ;)

/Robert

Fra : Lars B.

Dato : 15-05-02 21:10

In article <abuaab$flc$1@sunsite.dk>, tllund@[nof******spam]hotmail.com
says...

> Der jo sådan set ikke har særligt meget med musik at gøre....
>

> /Troels

Har Åges indlæg som regel det ?

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 16-05-02 01:30

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i

> Der jo sådan set ikke har særligt meget med musik at gøre....

Det er jo et af kendetegnene ved Åge's indlæg...
--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-05-02 05:14

Tror i ikke det er på tide i skal til at forlade værtshuset. I er vist
"fulde" af sjov. I kan ikke ingang høre forskel på musik og en
græsslåmaskine som kører hen over halen på en kat.
______________

Bjørn Løndahl <usenet@4952_SPAM_.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ciuuba.s1n.ln@news.4952.dk...

Fra : Lars B.

Dato : 16-05-02 15:13

In article <3ce330ec$0$18632$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> Tror i ikke det er på tide i skal til at forlade værtshuset. I er vist
> "fulde" af sjov. I kan ikke ingang høre forskel på musik og en
> græsslåmaskine som kører hen over halen på en kat.

Du har ret Åge, ikke når vi snakker om dansktop, så er der ingen forskel!

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-02 19:53

> Glem Aqua - fremtidens navne bl.a. hedder Bjørn Og Okay og størst af alle
> Kim Og Hallo.

The Invaders from Brunsovs og katofler....

Fra : SA

Dato : 16-05-02 15:29

> Glem Aqua - fremtidens navne bl.a. hedder Bjørn Og Okay og størst af alle
> Kim Og Hallo.
>
> Læs på nedenstående link
>
> http://www.dr.dk/skum/siteseeing/bitspanden/dansktop.shtm

Så vidt jeg kan forstå,
så beskrives det multimedieshow som dansk top-bands
ruller sig i,
hvorefter argumentet trækkes tilbage,
hvorefter det afsløres at Kim fra Hallo,
ikke har den fjerneste ide om hvad deres hjemmeside skal indeholde,
så han må få hjælp fra ring-i-næsen-folket.

Nej,Åge,
dette er vist en af dine:"Her er beviset for at dansk top er den mest,
populære musik i hele Norden.".
Tsk tsk,jo,jo,så det,så hvad,ved det ikke.

Mvh SA

Fra : Kasper Aae

Dato : 17-05-02 10:50

On Wed, 15 May 2002 20:27:54 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Læs på nedenstående link
>
> http://www.dr.dk/skum/siteseeing/bitspanden/dansktop.shtm

Jeg har lidt svært ved at gennemskue om den side er seriøs, eller dybt
ironisk...

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com