Color Rite
Fra : Niels Drewes

Dato : 15-05-02 19:10

Hej

Jeg skal have udbedret en lakskade (riser) på tanken , efter et eller andet
skod hovede havde valgt at benytte min Fazer som cykelstativ(((((
Nu er jeg ved at bestille en base (grunder), farve og klarlak hos Color Rite
i USA. Er der nogen der har erfaring med det. Tips, tricks, gode råd og
faldgruber er meget velkomne.

Vh

Niels

Fra : Steven

Dato : 19-05-02 20:23

On Wed, 15 May 2002 20:09:55 +0200, "Niels Drewes"
<nd@nospam.get2net.dk> wrote:

> [...]
>i USA. Er der nogen der har erfaring med det. Tips, tricks, gode råd og

-snip-

Jeg har selv fået et mindre slag på tanken så malingen er væk og skal
derfor have noget gjort ved det.

Når du har brugt Color Rite produktet, så skriv lige et par ord om
resultatet.

mvh Steven FZS600 sort med en bette skramme

Fra : Niels Drewes

Dato : 20-05-02 20:20

"Steven" <1234abcd@FJERN_DETTEworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> resultatet.
>
> mvh Steven FZS600 sort med en bette skramme

Det skal jeg huske, pridukterne er på vej.

mvh Niels FZS600 sort med en bette skramme (endnu)