solopgang
Fra : Fax_Modem

Dato : 15-05-02 18:48

Hvor finder jeg en side med solopgange??

Marcus

Fra : Per Herholdt Anderse~

Dato : 15-05-02 19:03
Fra : Fax_Modem

Dato : 15-05-02 19:22

fedt takker

Marcus

Per Herholdt Andersen <herholdt@andersen.tdcadsl.dk> skrev i

Fra : Jens Langkniv

Dato : 15-05-02 21:53

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg en side med solopgange??
>
> Marcus

Normalt på ØSTSIDEN - Tænk dig om!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jens Langkniv
Fhv. Krybskytte (efter solnedgang på VESTSIDEN)

Fra : Peder Porse

Dato : 15-05-02 22:38

Har du nogensinde tænkt på om vi er ved at finde dig lidt overflødig i
denne sammenhæng?
pp

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-05-02 13:13

Peder Porse <boesvej2@post11.tele.dk> skrev i
> Har du nogensinde tænkt på om vi er ved at finde dig lidt overflødig i
> denne sammenhæng?
> pp

Så så, rolig nu.
Vi skal tolerante over for andre, også personer der ikke spiller med et helt
spil kort, og hvis elevator kun kører halvt op, ikke?

/Alex

Fra : Jens Langkniv

Dato : 16-05-02 19:17

"Peder Porse" <boesvej2@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har du nogensinde tænkt på om vi er ved at finde dig lidt overflødig i
> denne sammenhæng?
> pp

Hvis det er mig du hentyder til og HVIS du er talerør for ALLE her i
gruppen - vil jeg erne svare dig. Så svar først på mit spørgsmål herr
gruppeleder/psykolog pp.

Jens Langkniv
Fhv. overflødig og tidl. krybskytte

Fra : Torben F@rum

Dato : 16-05-02 21:16

"Jens Langkniv" <jenslange@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis det er mig du hentyder til og HVIS du er talerør for ALLE her i
> gruppen - vil jeg erne svare dig. Så svar først på mit spørgsmål herr
> [...]

Fuld opbakning fra mig..............
Torben Farum, 9300 Sæby

P.s. selv om du skriver forhenværende, er du stadigt lige
overflødig..............

Fra : Alex Linaa

Dato : 17-05-02 07:44

> [...]

> Hvis det er mig du hentyder til og HVIS du er talerør for ALLE her i
> gruppen - vil jeg erne svare dig. Så svar først på mit spørgsmål herr

Jamen Peder ER talerør for alle her i gruppen, når det gælder trolls m.v.

Fra : Peder Porse

Dato : 17-05-02 21:18

Rart at vide*SSS*

På alle andre områder er mine synspunkter HELT mine egne, men andre må
hjertens gerne tilslutte sig dem..

pp

Fra : Peter T.

Dato : 17-05-02 10:16

Hej, kig på siden www.pulk.dk

hilsen Peter

Fra : Per Herholdt Anderse~

Dato : 17-05-02 10:30

Hej
>Hej, kig på siden www.pulk.dk<

Fin jagtside, men linket til soltider der det samme.

MVH Per

Fra : M@X

Dato : 19-05-02 18:43

Hedder du virkelig Marcus Fax_Modem?