Gammmmmmmmelt spil !!
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-02 18:33

der var en gang i min spæde barndom at jeg sad og spillet et spil !!
det gik ud på:
at fragte last fra A til B i en lastbil
Set i fugleperspektiv
fik ordre ved at køre til en telefon go få at vide hvor A og B var

det er et somsagt et meget gammelt spil og jeg kan ikke huske til hviken
maskine det var
(Texas TI99 4A, spectrum eller Amiga ???)

er der nogle der ved noget ??

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-05-02 18:43

Allan wrote:

> er der nogle der ved noget ??

Jeg er ret sikker på at spillet var til ZX Spectrum, men en titel kan
jeg altså ikke komme på. Mon ikke der er sted i alt hirakiet findes en
Spectrum gruppe hvor nogen kan hjælpe.

mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-02 19:30

> Jeg er ret sikker på at spillet var til ZX Spectrum, men en titel kan
> jeg altså ikke komme på. Mon ikke der er sted i alt hirakiet findes en
> Spectrum gruppe hvor nogen kan hjælpe.

prøver der, mange tak