stålcover til udstødning
Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-05-02 15:06

Hej NG

Jeg har lige lavet et stålcover til min bror udstødning på hans gsx-r 250.
Den passer lige uden på den originale udstødning, men hvordan får jeg den
til at sidde fast? På min gs500 ser det ud til, at den er nittet fast i den
ene side og sidder fast med noget siliconeagtigt sort lim. Den sidder godt
fast lige nu uden noget på, men jeg vil gerne være sikker på at den sidder
helt fast. Jeg tror det er nok med det der silikonemasse på begge sider, men
hvad kan det være for noget, og hvor kan man købe det?
Da det er stål, skal det også lige have en lakering for at det ikke ruster.
Hvilken slags klarlak er god at bruge til det formål?? Den skal jo gerne
kunne tåle varmen og vand og sæbe og salt (hvis der skulle lige lidt på
vejene)....hvad er bedst her??? Det skal lige siges, at det er matpoleret
stål /råt stål, og jeg (vi) er ikke interesserede i, at den kommer til at
skinne som en diamant - det andet ser rimelig fedt ud...

mvmch
christian (og casper)
gs500 og gsx-r 250

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-02 15:29

Måske

http://www.tribotec.se/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-05-02 16:24

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige lavet et stålcover til min bror udstødning på hans gsx-r 250.
> Den passer lige uden på den originale udstødning, men hvordan får jeg den
> til at sidde fast?

Det originale alu-cover er fastgjort med 5 mm popnitter. Du må kunne se
hullerne i potten. Bare en reminder - lad være med at dække det lille hul
der er beregnet til at slippe kondensvand ud.

Allan Bojesen

Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-05-02 17:03

> Det originale alu-cover er fastgjort med 5 mm popnitter. Du må kunne se
> hullerne i potten.

Jeg tror ikke der har siddet nogle nitter i den før...

Bare en reminder - lad være med at dække det lille hul
> der er beregnet til at slippe kondensvand ud.

Tak - det havde jeg slet ikke tænkt på. Så skal jeg nok lige ud og bore
eller noget

christian