Outlook XP og medfølgende templates
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-02 13:13

Kan det være rigtigt, at der til Outlook XP ikke følger skabeloner med?
Til Outlook97 var der indtil flere udmærkede skabeloner (oft-filer), som
kunne bruges. F.eks. "Mens du var væk..."

Jeg kan godt installere en skabelon og få den til at virke, men det ville jo
være ulige smartere, hvis skabelonerne fulgte med XP. Any ideas?

Mvh
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 16-05-02 07:30

eServices Offer of the Month

Template Gallery

Download Templates to Use With Microsoft Project
This month, Template Gallery is pleased to present templates for Microsoft
Project, the Office project management solution. Microsoft Project gives you
the tools you need to schedule, organize, and analyze your tasks, deadlines,
and resources.

Templates for Microsoft Project
Commercial construction project plan.
Engineering project plan.
Infrastructure deployment project plan.
Microsoft Project deployment project plan.
Microsoft Solutions Framework application development project plan.
Deployment project plan for Microsoft Windows.
Deployment project plan for Microsoft Office.
Planning an office move project.
Residential construction project plan.
Software development project plan.
New business project plan.
New product project plan.

pre

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-02 08:44

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> wrote in message
> [...]
you
> the tools you need to schedule, organize, and analyze your tasks,

Øh - Project templates er vel ikke lige så anvendelige i Outlook?

Mvh
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 16-05-02 16:39

Men det er tænkeligt at der i det bjerg at skabeloner der ligger på
adressen eServices kunne være et par der kunne.

pre
© 2002

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 16-05-02 19:12

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Men det er tænkeligt at der i det bjerg at skabeloner der ligger på
> adressen eServices kunne være et par der kunne.
Det kan der selvfølgelig være en pointe i. Prøver at kigge.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 16-05-02 20:48

Har været der - Nixen. Hvad med www.slipstick.com som efterhånden er stærkt
udvidet.

pre
© 2002

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 17-05-02 15:43

> Har været der - Nixen. Hvad med www.slipstick.com som efterhånden er
stærkt
> udvidet.

Det må jeg også lige prøve.

Mvh
A.

Fra : pre

Dato : 17-05-02 20:00

Denne har jeg:

Handout Wizard for PowerPoint is used to create handouts of PowerPoint
presentations. Microsoft PowerPoint does support handouts, however these are
limited in layouts and they can only be printed. You cannot format a handout
to be printed beyond manipulating few shapes on the handout master of
PowerPoint. The Handout Wizard add-in does away with all such limitations.
It creates handouts in presentation format. You can edit the output file.
You can customize it exactly to your requirement. Better yet it offers
layout definition templates - to create your own unique layouts!

pre

Download Now

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 17-05-02 19:33

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Men det er tænkeligt at der i det bjerg at skabeloner der ligger på
> adressen eServices kunne være et par der kunne.

Lyder interessant - har du den fuldstændige web-adresse?

Mvh
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 17-05-02 21:39