Cyliderservice: Hvor får man det???
Fra : streetfigther@mail.d~

Dato : 15-05-02 10:57

Da min etstamper har holdt stille i lige lovligt lang tid, da den har
har revet stemplet og cylinder, leder jeg efter et sted hvor man kan
få ordnet dette! Ved du hvor man få ordnet det(i Jylland)??? Og hvad
koster det??? Honing+stempel. DTeren gør jo ik meget gavn ved bare at
stå i garagen!!!

http://www.sitecenter.dk/motorcykler

MVH Kim...

Fra : Søren Lindholt

Dato : 15-05-02 13:33

streetfigther@mail.dk wrote in article
<3ce230e9$0$78787$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> få ordnet dette! Ved du hvor man få ordnet det(i Jylland)??? Og hvad
> koster det??? Honing+stempel. DTeren gør jo ik meget gavn ved bare at

Mange steder kan bore og hone, jeg har fået lavet noget meget fin kvalitet
ventilsædeudskiftning hos Iversens cylinderservice i Horsens, ikke det
billigste, men god og hurtig service.

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-05-02 15:09

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> skrev i en meddelelse

> Mange steder kan bore og hone, jeg har fået lavet noget meget fin kvalitet
> ventilsædeudskiftning hos Iversens cylinderservice i Horsens, ikke det
> billigste, men god og hurtig service.

Jah, og DMC i Hadsund - tlf. 98 58 53 00 og mange andre steder.

Rittig

Fra : Hans

Dato : 15-05-02 19:44

streetfigther @ mail . dk <streetfigther@mail.dk> skrev:
> den har
> har revet stemplet og cylinder
-så er det ikke sikkert du kan nøjes med en honing. Måske skal den
bores op.

> Ved du hvor man få ordnet det(i Jylland)??? Og hvad
> koster det??? Honing+stempel
Slå op under cylinderservice.
Alternativt kan du ringe til Jakob Jakobsen på tlf. 62681058. Han er
dygtig og billig!
Værkstedet ligger på Fyn, men det kan ikke koste meget at sende en
cylinder.

Hans