Mohaa
Fra : Hagman

Dato : 15-05-02 10:09

Hejsa alle.

Er det bare mig, eller er mohaa et underligt spil, efter man har opdateret
det til version 1,10 ???
Fx, på Omaha Beach, som er den fedeste bane i noget somhelst andet spil, der
flyver de der jernbåde bare rundt i luften.
Og på den bane i starten af spillet, hvor man går i sne, er der en der skal
åbne porten for dig, så du kan komme ind i tyskernes grund, der kommer han
slet ikke.

Er der andre, der har oplevet det samme ???

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : DWM

Dato : 13-05-02 15:36

Hagman wrote:
> Er det bare mig, eller er mohaa et underligt spil, efter man har
> opdateret det til version 1,10 ???

Jeg mindes ikke at have haft nogle problemer da jeg brugte 1.10

> [...]
> Og på den bane i starten af spillet, hvor man går i sne, er der en
> der skal åbne porten for dig, så du kan komme ind i tyskernes grund,

Har du overvejet at prøve med den nyeste patch? (1.11)

/Kenneth Iversen

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 16-05-02 09:39

Patch 1.11 er ok har stort set ikke timeout mere!.. + har ikke set nogen
fejl endnu