Worldonline kaput?
Fra : Peter | Paintbox

Dato : 15-05-02 09:19

Strange - min gode gamle mailadresse hos worldonline funker ikke mere?!
Jeg modtager ikke mails på adressen. Jeg har prøvet at sende mails til
adressen fra arbejdet, men dem får jeg i hovedet igen med en fejlmeddelelse.

Har andre mon lignende erfaringer?

Venligst
Peter

Fra : Strannix @ DK

Dato : 15-05-02 09:51

Peter | Paintbox wrote:
> [...]
> adressen fra arbejdet, men dem får jeg i hovedet igen med en fejlmeddelelse.

Hejsa Peter,
du mener hvis nok Worldoffline -
Jeg kan kun sige at det gamle world"online" nuværend tiscali har stor
tabt, de kan bare ikke det der !

\\Strannix @ DK

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 15-05-02 10:02

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> writes:

> [...]
> adressen fra arbejdet, men dem får jeg i hovedet igen med en fejlmeddelelse.

Har du kontaktet Tiscali? De er ved at skifte til nogle nye systemer
og i den forbindelse er Murphy's love for alvor slået igennem.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 15-05-02 10:08

in article m3znz1zsw2.fsf@ted.gen-v.net, Thomas Bjorn Andersen at
tbamacnews@gen-v.net wrote on 15/05/02 11:01:

> Har du kontaktet Tiscali? De er ved at skifte til nogle nye systemer
> og i den forbindelse er Murphy's love for alvor slået igennem.

Jeg har prøvet at kontakte dem i anden forbindelse for et par uger siden,
men har ikke hørt noget endnu, så jeg gider næsten ikke prøve igen.

Worldoffline ... *G*

Peter

Fra : Strannix @ DK

Dato : 15-05-02 10:47

Peter | Paintbox wrote:
> [...]
>

> Jeg har prøvet at kontakte dem i anden forbindelse for et par uger siden,
> men har ikke hørt noget endnu, så jeg gider næsten ikke prøve igen.

Jeg havde også mail hos den samt lidt web, men efter jeg havde brugt 5
timer i telefonen med dem - opgav jeg !!
Op oprettede istedet for et webhotel/mailhotel hos Struer.net A/S,
det er bare kanont - har aldrig haft nogle problemer med dem.
Kun et med en sql-database, men det var min slamkode der var forkert...

Du skulle næsten tage og gøre det samme, bare se på www.struer.net!

\\Strannix @ DK

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 15-05-02 10:47

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> wrote:

> in article m3znz1zsw2.fsf@ted.gen-v.net, Thomas Bjorn Andersen at

> Jeg har prøvet at kontakte dem i anden forbindelse for et par uger siden,
> men har ikke hørt noget endnu, så jeg gider næsten ikke prøve igen.

Jeg kan blot bekræfte at worldonline har skiftet det meste i deres
system. Har du prøvet at ændre din adresse til tiscali? Altså noget i
stil med "brugernavn"@tiscali.dk

I øvrigt skal man også ændre sin email opsætning så hele adressen
opgives som konto navn.

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk