[måske spoiler] Giv Det Videre / Pay It Fo~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 07-02-01 00:13

Hej med jer...

Var lige en tur i mørket for at se denne film, fed nok, måske lige lovlig
amerikansk slutning, men fred være med det.

Men:

Er jeg den eneste der havde voldsomme problemer med at følge med i filmen,
fordi man i de uger man optog filmen ikke kune finde en ordentlig lydmand,
og derfor overlod boomstangen til en halvskæv erhverspraktikant.

Hele filmen blev det nærmest en sport at sidde og holde øje med toppen af
lærredet for at tjekke om mikrofonen liiige kom med, men stikket blev taget
hjem i enscene hvor man så det meste af 4 mtr. boomstang samt mikrofon.

Tjekkede godt nok ikke rulleteksterne voldsomt, men mener ikke at have hørt
noget om at filmen skulle være instrueret af Stewie Wonder, eller noget i
den stil.

Men det var dejligt lige at få luft her.

Ha det fjong

Kim J.

Fra : Stålanden

Dato : 07-02-01 00:58

On Tue, 06 Feb 2001 23:13:24 GMT, "Kim Jørgensen" <mail@kimj.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hele filmen blev det nærmest en sport at sidde og holde øje med toppen af
>lærredet for at tjekke om mikrofonen liiige kom med,

snip

Hvorfor sidde og ødelægge en god film ved at holde øje med sådan
noget?? Det har jeg aldrig fattet.
Men iøvrigt en fremragende film pånær, som du selv skriver, de sidste
30 sek.
Stålanden

Fra : Uffe Paulsen

Dato : 07-02-01 01:23

"Kim Jørgensen" wrote:

> [...]
> hjem i enscene hvor man så det meste af 4 mtr. boomstang samt mikrofon.

Den slags skyldes ofte en fejl ved fremvisningen. Det er normalt, at
boomstangen er med på filmstrimlen UDEN for det synlige område,
men i nogle tilfælde beskærer operatøren simpelthen ikke billedet rigtigt.

Så tag og gå ned i biografen, hvor du så filmen, og brok dig istedet.

- Uffe.