Direct Connect link på sin hjemmeside.....~
Fra : Benjamin Wivel

Dato : 14-05-02 23:01

Hejsa!

Jeg ville høre om der er nogen der har nogen erfaringer eller ved om det kan
skabe problemer, i form af bøder og retsforfølgelser, at sætte en Direct
Connect hub op og reklamere for den på sin hjemmeside.

For det vil jo ikke være særligt rart at få en eller anden sag på halsen!

Mvh

Benjamin Wivel

Direct Connect kan findes her www.neo-modus.com

Kig ellers ind på www.cleaners.dk

Fra : Peden

Dato : 15-05-02 10:23

> [...]
> skabe problemer, i form af bøder og retsforfølgelser, at sætte en Direct
> Connect hub op og reklamere for den på sin hjemmeside.
Jeg kunne forestille dig at nævnte program skulle bruges til at sprede
ophavsretsbeskyttet materiale, og dette er ikke lovligt. Derfor må det siges
at være ulovligt.

mvh
Peter

Fra : Mugge

Dato : 23-07-02 02:25

Da ikke hvis han (kun?) hoster materiale som han har fået lov til.
Måske har han fået dem af Mr. X. som har SAGT at de er lovlige.
At Peden ikke ved bedre... Det kan man jo ikke straffes for

Peden <peden@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abt9ch$rim$1@sunsite.dk...