forskel TDR 125 vs DT 125
Fra : Jens Bering

Dato : 14-05-02 22:44

Hvem kan bekræfte at udstødning og potte ikke matcher de to modeller??

Jeg har bestilt en uoriginal potte hjem fra UK (bestilt som TDR 125) - der
står TDR 125 S på pakken men mellemrøret fra flanchen til bagpotten har en
forkert krumning. desuden passer monteringsbeslaget ikke...

Det er rent ud sagt noget lort!

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 15-05-02 07:42

"Jens Bering" <jdbnospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> står TDR 125 S på pakken men mellemrøret fra flanchen til bagpotten har en
> forkert krumning. desuden passer monteringsbeslaget ikke...

Uha.. du har sikkert fået modellen til TDR125 uden YPVS. den køre nemlig
rundt i england, så vidt jeg husker...

Men kan stadig ikke se hvorfor DT125 udstødningen ikke skulle passe....

mvh Tommy Fer