Denne aften i værkstedet...
Fra : Søren Lindholt

Dato : 14-05-02 22:35

var vældig hyggelig.
Først fik jeg langt om længe, efter rådslagning med Gruby, trukket et fint
antennekabel ned, så nu er der stofasignal i mit andet hjem. Mikkel og jeg
så TVavis, discovery channel og dametennis, drak tosseøl og med mellemrum
fik jeg klartgjort YZ125 til cross i morgen i Dall... nu mangler vi bare et
*farve*tv ...

Dernæst startede jeg Triumphen op, i går blev den vasket, og overhældt med
afspændingsmiddelvand (det VIRKER!) og så synes vi jo lissom at det ville
være god terapi at høre den igang... tømme svømmerhus og nusle lidt med
tændrørerne. Den har ikke været startet siden efteråret, og minsandten om
ikke den startede 2. tråd. 1. tråd var lidt forkølet da den står på liften
og jeg ikke ville tippe ned. Velbehaget bredte sig straks blandt de
tilstedeværende ved at høre buldrede en klassisk paralleltwin, og øjnene
sved af den megen uforbrændte 98 oktan "bly"holdige...

--
Søren L Hansen
Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-02 23:31

Hej Søren.

Tillykke - I fandt åbenbart "rullen".
I er sgu' tossede ,-)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : james

Dato : 15-05-02 14:31

....og vidunderet kan måske ses i Allingåbro til Englandertræf sidste weekend i
maj.....?

(nu håber jeg at min den gamle starter efter 2 spark!)

-james

Fra : Søren Lindholt

Dato : 15-05-02 14:47

james <airthy@post5.tele.dk> wrote in article
<3CE26302.F01736B8@post5.tele.dk>...
> ...og vidunderet kan måske ses i Allingåbro til Englandertræf sidste
weekend i
> maj.....?

Jamen det kan vidunderet da. Og motorcyklen er nok også med

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 15-05-02 19:44

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk>
> [...].. nu mangler vi bare et *farve*tv ...

Jeg har et 14" jeg gerne vil donere væk... -Men jeg bliver lige nød til at kontrollere om lyden funker. Mener det var grunden til
det blev skiftet..

Steen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 15-05-02 20:59

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> skrev i en > Jeg har et 14"
jeg gerne vil donere væk... -Men jeg bliver lige nød til at kontrollere om
lyden funker. Mener det var grunden til
> det blev skiftet..

No problem, det må vi jo fikse. Sig bare til hvis vi kan hente det !
Der udveksles naturligvis dåseøl som vi deler på stedet!

mvh Søren