Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl på G2
Fra : @m

Dato : 14-05-02 22:52

Jeg sad og læste på canon's site at der var fejl i bagstykkets v. øverste
hjørne. Efter at have kigget på mit kamera så jeg at der var brækket en
lille flig af på str. med svovlet på en tændstik men at garantien
dækkede det
Problemet er at nu kan jeg finde linket igen hmmmm er det mig der er blevet
blind eller kan de ha fjernet det igen ?

Mvh
@m

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 15-05-02 08:40

@m <markers@sol.dk> wrote:

> [...]
> Problemet er at nu kan jeg finde linket igen hmmmm er det mig der er blevet
> blind eller kan de ha fjernet det igen ?

Prøv her:

http://www.dpreview.com/news/0204/02042203g2crackcomment.asp

Det er ganske vist ikke Canons site, men teksten er skrevet af en Canon
repræsentant.

Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 15-05-02 22:34

@m <markers@sol.dk> wrote:

> [...]

Eller her :

http://www.powershot.com/powershot2/customer/PSG2_SN1.html

Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : @m

Dato : 16-05-02 08:38

Tak for linkene !

Jeg har haft ringet til canon som gav mig tlf nr til firmaet (PW Service
Erhvervsvej 30 2610 Rødovre 44853444) som reparerer det, men bagstykkerne
var i restordre hos Canon og når de kommer, ville det tage ca. 14 dage at få
det lavet.
Det er dælmne lang tid for en sådan operation !

Mvh @m