Billede af Bol d'Oren
Fra : S@nd

Dato : 14-05-02 20:30

Hej,
For dem der har lyst, har jeg lige lagt et billede af Bol d'Oren på
dk.binaer.motor.
Den står nylakeret, med nye lygter og "selfmade" instrumentering

--
Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-05-02 20:59

"S@nd" <ape@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej,
> For dem der har lyst, har jeg lige lagt et billede af Bol d'Oren på
> dk.binaer.motor.
> Den står nylakeret, med nye lygter og "selfmade" instrumentering

Æv - det er svært at se når billedet er så utydeligt og sløret...

Hilsner,

Tony

Fra : S@nd

Dato : 14-05-02 21:20

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> Æv - det er svært at se når billedet er så utydeligt og sløret...
Ja! - Jeg beklager kvaliteten.

Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||

Fra : Inkognito

Dato : 15-05-02 18:46

S@nd <ape@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Ja! - Jeg beklager kvaliteten.

Hold da op!
Boldoren er da ikke så ringe igen!

--
Hondahans

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-05-02 20:37

"S@nd" <ape@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> Ja! - Jeg beklager kvaliteten.

Gem billedet på puteren og åben det med Image, ACD, you name it og deri
forminsk det. Så har man alletiders flotte billede af Sands cykel. Den ser
sq.. skide godt ud
Hvad er det for en bagfælg du har monteret?

Allan Bojesen

Fra : Jonas Holt

Dato : 15-05-02 21:54

> Hvad er det for en bagfælg du har monteret?

Ligner noget der hedder Metmachex

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : S@nd

Dato : 16-05-02 07:13

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse
> Ligner noget der hedder Metmachex
Desværre! - De er fra en FZR1000

Egentlig mente jeg også kun at Memachex lavede bagsvingere???

Mvh. S@nd
|| -=Bol d'Or=- ||

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-05-02 22:16

> Desværre! - De er fra en FZR1000
>
> Egentlig mente jeg også kun at Memachex lavede bagsvingere???

Undskyld! Jeg sov vist i timen - jeg læste bagsvinger i stedet for bagfælg!
- Et af de første tegn på at jeg ærmer mig de 30?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : S@nd

Dato : 17-05-02 07:22

> Undskyld! Jeg sov vist i timen - jeg læste bagsvinger i stedet for
bagfælg!
> - Et af de første tegn på at jeg ærmer mig de 30?
Det ka' jo smutte for selv den bedste - Men jeg skal nok lade være med at
sige det videre

Mvh. S@nd
||-=Bol d'Or=-||

Fra : S@nd

Dato : 16-05-02 07:10

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
Den ser sq.. skide godt ud
Tak for det!!

> Hvad er det for en bagfælg du har monteret?

Både for-og bagfælg er fra FZR1000

Mvh. S@nd
|| -=Bol d'Or=- ||

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 15-05-02 00:25

"S@nd" <ape@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> For dem der har lyst, har jeg lige lagt et billede af Bol d'Oren på
> dk.binaer.motor.
> Den står nylakeret, med nye lygter og "selfmade" instrumentering

Rigtig søde lygter. Jeg ville ellers gerne have hørt om dine erfaringer med
de tyske modeller, men det må blive en anden gang....

Jens
RD-350

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 15-05-02 15:36

Det ser godt ud. Fed kværn!

Især dine lygter (jeg syntes jeg har set dem før).
Hvor stammer bagsvingeren fra? (nysgerrig)

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : S@nd

Dato : 15-05-02 16:45

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Især dine lygter (jeg syntes jeg har set dem før).
Jeg har købt dem brugt, men jeg mener at have set dem i M&P's katalog -
Ihvertfald nogle der lignede

> Hvor stammer bagsvingeren fra? (nysgerrig)
Bagsvingeren er en JMC-svinger m. excentrisk strammer
(http://www.swingarm.com/)

Mvh. S@nd
|| -=Bol d'Or=- ||

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 15-05-02 21:22

He-He

Der sidder en lygte magen til på Banditten Den ligner i hvert fald:
http://www.geocities.com/rromdal/

Venlig hilsen Rune (Bandit med dobbelt forlygte)