Hvad var det for en alarm dims der var i 1~
Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 14-05-02 18:50

Det var fra et dansk firma der vist hed AFH, eller noget i den retning. Det
så smart ud, da man kunne blive ringet op på sin mobil ved alarm. Prisen var
ca. 2000 med telefon og montering, men jeg kan ikke finde noget på DRs
hjemmeside og heller ikke på google ved at søge på AFH!!
Var der tale om et andet navn? Er der andre der har fundet oplysninger om
produktet?

Jens
RD-350

Fra : Leif & Susanne

Dato : 14-05-02 18:59

Jens Blaabjerg skrev ...
> så smart ud, da man kunne blive ringet op på sin mobil ved alarm. Prisen
var
> ca. 2000 med telefon og montering, men jeg kan ikke finde noget på DRs

Det så jeg ikke; men Jyllands-Posten søndag 12/5-2002 i motorsektionen.
Her omtales "Den diskrete sladrehank" QuickCall til 1395 kr.+ egen
mobiltelefon X 2
En Ericsson mobiltelefon og en lille elektronisk boks, der er hjertet i en
ny tyverisikring der fortæller ejere om uvedkommende besøg i bil,båd eller
sommerhus.
Firmaet der sælger produktet = KRAM Telecom Juelsminde, tlf. 9794.1800

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650/3

Fra : Leif & Susanne

Dato : 14-05-02 20:39

Leif & Susanne skrev
> Firmaet der sælger produktet = KRAM Telecom Juelsminde, tlf. 9794.1800

KRAM Telecom oplyser denne adr. for mere info.
www.afh-electronic.dk

MC hilsen Leif & Susanne

Fra : JBH

Dato : 14-05-02 18:58

Der var en artikel i JP's motorsektion i søndags, om den der "dims" som
er en box tilkoblet en gammel mobiltelefon med et taletidskort. Boksen kan
så vha. mobiltelefonen SMS'e til et eller flere forvalgte numre, når f.eks
et alarmsignal opstår.

mvh
JBH