Når den nu kun starter op med et underligt~
Fra : Lars Hult

Dato : 14-05-02 18:58

Min mac G4 vil kun starte op til der kommer et underligt logo,
Det er et mappe ikon hvorpå der skiftes mellem mac logoet og et
spørsmålstegn og så sker der ikke mere.

hjælp hvad kan jeg gøre.?

hilsen Lars

Fra : Jesper

Dato : 14-05-02 19:05

Lars Hult <hult@image.dk> wrote:

> Min mac G4 vil kun starte op til der kommer et underligt logo,
> Det er et mappe ikon hvorpå der skiftes mellem mac logoet og et
> [...]

Kører du OS 9? Noget tyder på at systemet ikke kan finde dit
operativsystem.

Start op på OS 9 CD og kør Disk Førstehjælp.

Hjælper det ikke skal der enten bedre reperationsværktøjer til (Norton
Disk Doctor, DiskWarrior eller TechToolPro) eller en reinstallation.
--
Jesper. Email: pinebox [ a ] myreabox [ * ] com
"He who is wise should never engage the weak for any length of time"