Gratis oversettelse av tungetale
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 14-05-02 19:31

Gratis oversettelse av tungetale

Dette er den norske versjonen av TungeTasting 1.0, som er utviklet av
Svevende Ord sine egne EDB-eksperter. Vi ønsker å gi våre medlemmer en guide
som kan hjelpe dem å forstå hva dem selv sier når de driver med tungetale.
På denne måten vil det også være letter å kunne drive tungetale uten å føle
seg som en komplett idiot, dersom man skulle finne på å gjøre dette på
offentlig steder.

Skriv inn din tungetale i vinudet under, og trykk på knappen for å få Gud
til å oversette det som tilsynelatende kan virke som det reneste babbel, men
som i virkeligheten er det viktigste språket i Universet, og som ikke er
hemmet med verdslig gramatikk.

http://www.herregud.com/

Erik L

"The wind of the Holy Spirit is not sent to
us to cool us down, but to fan the flame."

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 15-05-02 06:26

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Skal man grine eller græde jeg vælger at grine. *ggg*

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen fra Viborg
se min hjemmeside.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 15-05-02 12:49

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> wrote in message
> [...]
men
> som i virkeligheten er det viktigste språket i Universet, og som ikke er

Jamen, dog, sikke Helligånden er kommet over
dig - du skriver jo på norsk!

Mvh.Bodil.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-05-02 13:40

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Gratis oversettelse av tungetale
>
> Dette er den norske versjonen av TungeTasting 1.0

Ad?

Det er sgu' da ulækkert?

Hvorfor bruger man ikke fingrene?

> [...]
føle
> seg som en komplett idiot, dersom man skulle finne på å gjøre dette på

Stille sig op på gadehjørnet og lade munden løbe, mener du?

> Skriv inn din tungetale i vinudet under, og trykk på knappen for å få Gud
> til å oversette det

ARGH! I al den tid, hele verden har bedt til Ham om hjælp, så har Han altså
bare siddet ved en computer og oversat "tungetale"?

Ku' Han - om jeg må være så fri - ikke i Sin Almægtige Visdom erkende, at
der er hårdt brug for Ham alle mulige andre steder?

> som tilsynelatende kan virke som det reneste babbel,

EKSTREMT velvalgt ord: "Babbel"...

>men som i virkeligheten er det viktigste språket i Universet, og som ikke
er
> hemmet med verdslig gramatikk.

Æh, nå, dette Babelsk er altså det nye Verdenssprog, siger De? Aha...

> http://www.herregud.com/

Hold da kæft hvor er den skæg! Jeg skreg af grin over artiklen om hunden,
der genopstod fra de døde...

Nogle herinde vil nok betragte den som dybt uhellig og antikristen, men
humor er en god ting til at sætte tingene lidt i relief...Især når det hele
bliver FOR seriøst...

Tak for linket! ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 15-05-02 14:46

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle herinde vil nok betragte den som dybt uhellig og antikristen, men
> humor er en god ting til at sætte tingene lidt i relief...Især når det

Hvorfor mener du at nogle ikke ville kunne grine. ja guds bespottelse er
ikke at grine af men li selv ironi er jo ok.