Held MC tøj
Fra : Newbie

Dato : 14-05-02 17:42

Hej
Er der nogen, der har erfaring med MC-tøj af mærket Held?
(http://www.held-biker-fashion.de/)

mvh
Lars

Fra : Ane

Dato : 14-05-02 21:26

yep, har noget Held tøj i sort skind. Bukser og jakke. Det er bare så
lækkert og bliver bedre og bedre jo mere jeg bruger det. Sidder perfekt og
er til en rimelig penge. Den bedste investering siden jeg købte min fazer .

hilsen

Ane

Fra : Biker-Torben®

Dato : 15-05-02 07:29

> Er der nogen, der har erfaring med MC-tøj af mærket Held?
> (http://www.held-biker-fashion.de/)

Jeg har et par regnbukser, som kan lynes hele vejen op i siderne - dvs. de
er meget nemme at tage på selv om man har støvler på.
Så har jeg et hjelm, som jeg er yderst tilfreds med.
Og endelig et par rigtig smarte sidetasker - det smarte består i, at der
monteres en læderplade under sadlen med to huller på hver side. I disse
huller kan man så klipse taskerne fast - meget hurtigt, nemt og
brugervenligt.

På baggrund af de tre ting jeg selv har virker det som om, at Held laver
kvalitetsprodukter.

Biker-Torben

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-02 10:42

Jeg har kørt med et par Held kunstofbukser hele vinteren. Dem har jeg været
glad for (og er stadig). De er vandtætte. Men som alt andet kunstoftøj jeg
har prøvet mener jeg ikke det "ånder" nok når solen skinner (=sommerkørsel),
gore-tex eller ej. Jvf. tidligere tråd.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Buck

Dato : 15-05-02 18:29

Held´s lædertøj er som udgangspunkt af en rimelig god kvalitet, men deres
lynlås er elendige...
jeg har således både 2 par bukser og 1 jakke, hvor næsten alle lynlås har
været i stykker...
Men man får jo osse Held tøj til en rimelig pris, så det er vel hvad man kan
forvente...

jeg kender ikke deres textil tøj...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Steven

Dato : 15-05-02 19:52

On Tue, 14 May 2002 18:42:09 +0200, "Newbie"
<lm.listNOSPAM@softhome.net> wrote:

>Hej
>Er der nogen, der har erfaring med MC-tøj af mærket Held?
> (http://www.held-biker-fashion.de/)
>
>mvh
>Lars

Der har været nogle tråde om Held beklædning i feb og mar i år.

Flere skrev at de var meget tilfredse med textil tøjet og et indlæg
fra Buck omtalte læder tøjet, her er hvad han skrev:
---------
"Ja, jeg har både en jakke, 2 par bukser, et par støvler og et sæt
sidetasker fra Held.

Støvler og Sidetasker er helt ok.

Jakke og bukser havde den fælles fejl at alle lynlås gik ret hurtigt i
stykker.

Derudover svinger læderkvaliteten ret meget. Hvis ikke læderet fra
Held føles blødt og smidigt når det hænger i butikken, så bliver det
heller ikke blødt!! :o/

Jeg vil ikke sige at Held tøj er dårligt, men jeg vil alligevel kigge
efter andre mærker næste gang jeg skal på indkøb.

Held´s tekstiltøj har jeg ingen erfaringer med."

mvh Steven FZS600